..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 3
累積人氣: 19782
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


書展+睇戲~ 分類: My Life~*

星期六~

老公特登早收工去行書展~

超級多人又好熱~

焗到冇乜心機行~

仲要鼻敏感係咁流鼻水...-3-

不過都行左好耐耐...

最後買左7本書~

然後番左觀塘食米線...-v-

星期日~

訂左飛睇"哈利波特"~

走去mega box~

超多人等接駁巴士~

最後同老公走去搭的的~

去到見到有好多史迪仔~

走左去影相...-v-

影完就睇戲~

好彩1早訂左飛先揀到咁高既位~

唔係就睇死人lu~

開頭十幾分鐘有3D~

都幾有feel~-v-

但d字幕好難睇~

都係唔戴眼鏡睇得舒服d~

估唔到套戲咁長~

差d凍到變雪條~*3*

睇完戲好肚餓~

即刻去搵野食lu~

去左食越南野~

好味道仲食得好飽~*v*

食完出番去行淘大~

諗住睇下鬆弛熊度有咩賣~

點知冇lor...= =

仲話去日本入貨~

其實係去旅行就真...-口-

結果咩都冇買就走左lu...

貼番d相先...

書展買既書...

史迪仔~@@

我地既戲飛丫~

2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


1週年~*v* 分類: Speical DayS~*

哈哈~

估唔到上一篇日記已經係半年前既事lu~

不過今日對我黎講係1個特別日子~

所以平時幾懶,

今日都打番1篇日記la~*v*

好la~今日係咩日子咁重要呢?

就係我同老公1齊1週年既日子la~

而每逢呢d特別日子~

我地都會破費1點la~-v-

就好似前幾日,

我地就係網上bid左呢樣東東~@@

其實講左買都有成半年~

見佢好似咁想要~

就的起心肝上網bid~

呢條野睇落冇咩特別,

但係就話可以增加血液循環個d~

等個人冇咁攰之類...

我地講好左1人1條~

藍色係我,紅色係老公~

最搞笑係個價錢岩岩好$818,

老公就話呢個係好意頭,,,"發1發"喎~-v-

然後到左今日,

我地就去左睇"未來戰士"~

其實我覺得都幾好睇既~

不過都有d睇唔明~

遲d有機會再睇多次先~

睇完戲都7點幾~

咁我地就去左monster sushi食野~

哈哈~

上年既今日我地第1次去食日本野~-v-

今次我地又叫左好多野食la~

加加埋埋都有廿幾樣野~@@

之後佢d野又1次過上哂~

搞到張檯擺唔哂...-口-

最後食左$700~

比想像中平左...@@

好la~放番d相...

呢幾張用電話影反而好d...-口-

我覺得最好食既牛柳粒~-v-

後面個舊係monster sushi~

有超大粒既帶子~@@

d甜蝦超大隻~@@

反而d赤貝就麻麻~

有人好識食揀和牛手卷~*3*

最後影埋自己吧~

2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


半年了~~*3* 分類: Speical DayS~*

睇黎我真係愈黎愈懶la∼-v-

  竟然幾個月冇打過日記∼

不過見咁得閒就打下la∼

  其實都冇咩特別∼

呢日1早起身出觀塘∼

  搵埋老公1齊食早餐∼

食完之後就去整頭la∼

  老公就剪頭髮∼*3*

由11點開始整到3點幾∼

  好彩帶左nds同埋有雜誌睇∼

唔係就悶死左lu∼-v-

  整完之後同老公行左去吉之島超市∼

又係買野食∼

  之後上番老公屋企∼

到左7點左右就搭的的上藍田∼

  因為今晚做冬既關係∼

超多人lor∼

  間屋又愈黎愈細咁∼

食完飯之後就走lu∼

  走又係搭的的走∼-v-

所以好快就番到屋企la∼

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

  仲有好重要既1件事∼

亦都係我打日記既主要目的∼-v-

  就係今日係我同老公1齊半年既日子la∼

好似話長唔長,話短都唔短∼

  咁快就已經半年∼

希望以後都可以好似而家咁開心就好lu∼*v*