| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
| 書展+睇戲~ |
分類: My Life~* |
星期六~
老公特登早收工去行書展~
超級多人又好熱~
焗到冇乜心機行~
仲要鼻敏感係咁流鼻水...-3-
不過都行左好耐耐...
最後買左7本書~
然後番左觀塘食米線...-v-
星期日~
訂左飛睇"哈利波特"~
走去mega box~
超多人等接駁巴士~
最後同老公走去搭的的~
去到見到有好多史迪仔~
走左去影相...-v-
影完就睇戲~
好彩1早訂左飛先揀到咁高既位~
唔係就睇死人lu~
開頭十幾分鐘有3D~
都幾有feel~-v-
但d字幕好難睇~
都係唔戴眼鏡睇得舒服d~
估唔到套戲咁長~
差d凍到變雪條~*3*
睇完戲好肚餓~
即刻去搵野食lu~
去左食越南野~
好味道仲食得好飽~*v*
食完出番去行淘大~
諗住睇下鬆弛熊度有咩賣~
點知冇lor...= =
仲話去日本入貨~
其實係去旅行就真...-口-
結果咩都冇買就走左lu...
貼番d相先...
書展買既書...

史迪仔~@@

我地既戲飛丫~

|
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
| 1週年~*v* |
分類: Speical DayS~* |
哈哈~
估唔到上一篇日記已經係半年前既事lu~
不過今日對我黎講係1個特別日子~
所以平時幾懶,
今日都打番1篇日記la~*v*
好la~今日係咩日子咁重要呢?
就係我同老公1齊1週年既日子la~
而每逢呢d特別日子~
我地都會破費1點la~-v-
就好似前幾日,
我地就係網上bid左呢樣東東~@@

其實講左買都有成半年~
見佢好似咁想要~
就的起心肝上網bid~
呢條野睇落冇咩特別,
但係就話可以增加血液循環個d~
等個人冇咁攰之類...
我地講好左1人1條~
藍色係我,紅色係老公~
最搞笑係個價錢岩岩好$818,
老公就話呢個係好意頭,,,"發1發"喎~-v-
然後到左今日,
我地就去左睇"未來戰士"~
其實我覺得都幾好睇既~
不過都有d睇唔明~
遲d有機會再睇多次先~
睇完戲都7點幾~
咁我地就去左monster sushi食野~
哈哈~
上年既今日我地第1次去食日本野~-v-
今次我地又叫左好多野食la~
加加埋埋都有廿幾樣野~@@
之後佢d野又1次過上哂~
搞到張檯擺唔哂...-口-
最後食左$700~
比想像中平左...@@
好la~放番d相...
呢幾張用電話影反而好d...-口-

我覺得最好食既牛柳粒~-v-

後面個舊係monster sushi~
有超大粒既帶子~@@



d甜蝦超大隻~@@
反而d赤貝就麻麻~

有人好識食揀和牛手卷~*3*


最後影埋自己吧~

|
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
| 半年了~~*3* |
分類: Speical DayS~* |
睇黎我真係愈黎愈懶la∼-v-
竟然幾個月冇打過日記∼
不過見咁得閒就打下la∼
其實都冇咩特別∼
呢日1早起身出觀塘∼
搵埋老公1齊食早餐∼
食完之後就去整頭la∼
老公就剪頭髮∼*3*
由11點開始整到3點幾∼
好彩帶左nds同埋有雜誌睇∼
唔係就悶死左lu∼-v-
整完之後同老公行左去吉之島超市∼
又係買野食∼
之後上番老公屋企∼
到左7點左右就搭的的上藍田∼
因為今晚做冬既關係∼
超多人lor∼
間屋又愈黎愈細咁∼
食完飯之後就走lu∼
走又係搭的的走∼-v-
所以好快就番到屋企la∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
仲有好重要既1件事∼
亦都係我打日記既主要目的∼-v-
就係今日係我同老公1齊半年既日子la∼
好似話長唔長,話短都唔短∼
咁快就已經半年∼
希望以後都可以好似而家咁開心就好lu∼*v* |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 39 | »
|