| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
| 2009-08-18 |
分類: My Life~* |

第2個生日蛋糕~-v-
仲有唔夠1日又大1歲~
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 2009-08-14 |
分類: My Life~* |
最近係聖安娜買蛋糕有鬆弛熊碟送~
買1磅送1套~
結果為左儲齊3套,
老公就去訂左2磅同1磅...1共兩個蛋糕~-v-
證明我同鬆散熊有緣~*3*
揀左係8月出呢套碟~
個盒都好靚ga~

隻碟就唔洗講la~-v-


3set齊哂~

因為正日去左旅行既關係,
第1個蛋糕今日係公司食左了~
算係預祝生日吧...

嘩...影到頭超大...-口-

另1個就留番星期二la~-v- |
2009 年 8 月 2 日 星期日  |
| 2009-08-02 |
分類: My Life~* |
今日將頭髮拉直了...@@
其實自從上次電完之後,
我已經好想拉番直~
結果1等等左3個月~-v-
今次1整就4粒鐘~
坐到pet pet都痛~
仲要老公等左我咁耐添~
不過我都幾鍾意呢間d髮型師~
因為整出黎我都好滿意~*3*
同埋超級細心~
所以我諗以後整頭都會去呢間lu~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 39 | »
|