..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 0
累積人氣: 19774
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: My Life~*

今日去左朗豪坊睇"孤疑"~

好恐怖lor~>.<

個"女人"太變態la~

睇完之後去左"江川"食烏冬~

2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


Kitty Lab 09~ 分類: My Life~*

今日去左Kitty Lab~

係我第1次去咋~

所以都幾期待~哈~

首先去左買飛~

今年送KT既證件牌~

1共有兩隻色~

我地岩岩好攞得齊兩款~*3*

而證件牌入面就收埋張地圖~

用黎係入面玩既時候睇既~

排隊影相既時候有人同我地登記左做會員~

張相就sd番去e-mail度~

影完相又開始排隊入去Kitty Lab la~

1入去就派每人1個KT基因~

之後會有人講解下點樣玩~

同埋有片睇~@@

講左KT基因既由來~

跟住就要搭LIFT去下1層~

部lift仲會震震震~

好有神秘感bor~@@

1入去仲有海關~哈哈~

開始正式計時~

35分鐘之內玩完遊戲,

走個時就會有"好市民徽章"~

最後我地用左27分鐘~超快~哈~

不過我地個$200用左27分鐘就玩完...

但為左個徽章冇辦法la~

順帶1提~場內講明唔可以影相~

但d人1於少理~-v-

我地都偷影左幾張ga~哈哈~

雖然唔係玩左好耐~

不過都幾開心ga~~-V-

因為我地都攞左幾多野番黎~

所以$100張飛都算抵la~

準備入去lu~

岩岩買飛已經好多野攞~

KT基因~

偷影...

玩完有1張獨一無二既卡~

係上面印有我地自己整既KT~

我既係"奄尖KITTY,常在雞蛋裡挑骨頭"...= =

老公係"完美KITTY,事事也要十全十美"~*3*

點解我地差咁多ga...-口-

我地全部既戰利品~-v-

"好市民徽章"見到嗎...?

sd番比我地既相~

ID CARD~

生日遊~ 分類: Speical DayS~*

今年生日話咁快就過左lu~

係19同20號,

我同老公去左"長隆"玩la~

就當係慶祝我既19歲生日~*3*

係19號既1早~

我地就出發去中環既港澳碼頭~

係上船之前,

就緊係食番個早餐~

我地既船飛~~~

經過1段船程+車程,

第1站到步~冇野睇~唯有周圍影下相~-v-

不過曬到老公都變樣~@@"

然後去左"百萬葵園"~

葵花就見唔到~

不過影左好多白痴相~-v-

其中1度有好多哈哈鏡~

然後就番酒店lu~

好靚靚既白老虎~

夜晚就去左睇"長隆馬戲"~

好好睇好精彩~

不過冇影到相~

而且呢晚仲有隻雞做宵夜~@@

到第2朝就周圍去睇下間酒店~

原來養左好多動物~

食完早餐冇耐就去左"蜜蜂場"~

最後買左幾舊水~

然後先去我地旅遊既主要目的地~

就係"香江野生動物園"la~

1入到去先坐觀光車~

睇到好多動物~@@

其中有d好近距離~

然後出番步行區~

嘩嘩~

超級曬+熱~

好彩有遮同扇~

不過係入面我地都不停買野飲~

唔係中暑都似~-v-

最後我地係行唔哂成個動物園既~

不過已經超攰la~

跟住開始回程番香港~

搭車搭到暈~

最後9點幾先番到屋企~

連晚飯都冇食~慘...-2-

不過總結今年生日過得好開心~

多謝老公陪我熱辣辣+曬到燒豬咁黑~-v-