今日去左Kitty Lab~
係我第1次去咋~
所以都幾期待~哈~
首先去左買飛~
今年送KT既證件牌~
1共有兩隻色~
我地岩岩好攞得齊兩款~*3*
而證件牌入面就收埋張地圖~
用黎係入面玩既時候睇既~
排隊影相既時候有人同我地登記左做會員~
張相就sd番去e-mail度~
影完相又開始排隊入去Kitty Lab la~
1入去就派每人1個KT基因~
之後會有人講解下點樣玩~
同埋有片睇~@@
講左KT基因既由來~
跟住就要搭LIFT去下1層~
部lift仲會震震震~
好有神秘感bor~@@
1入去仲有海關~哈哈~
開始正式計時~
35分鐘之內玩完遊戲,
走個時就會有"好市民徽章"~
最後我地用左27分鐘~超快~哈~
不過我地個$200用左27分鐘就玩完...
但為左個徽章冇辦法la~
順帶1提~場內講明唔可以影相~
但d人1於少理~-v-
我地都偷影左幾張ga~哈哈~
雖然唔係玩左好耐~
不過都幾開心ga~~-V-
因為我地都攞左幾多野番黎~
所以$100張飛都算抵la~
準備入去lu~
岩岩買飛已經好多野攞~
KT基因~
偷影...

玩完有1張獨一無二既卡~

係上面印有我地自己整既KT~
我既係"奄尖KITTY,常在雞蛋裡挑骨頭"...= =
老公係"完美KITTY,事事也要十全十美"~*3*
點解我地差咁多ga...-口-

我地全部既戰利品~-v-
"好市民徽章"見到嗎...?

sd番比我地既相~

ID CARD~
 |