| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 22 日 星期五  |
| 9號風球∼哈哈∼ |
分類: My Life~* |
估唔到今次個風會打得成∼
仲要係9號風球添∼
就係咁又多1日假la∼
而且我仲可以連放3日添bor∼@@
唔洗番工既關係,
呢日全日都同老公係屋企hea∼∼∼
點hea法呢???
就係食完就訓,訓完又食la∼
雖然中間都有落過街買野同食下午荼∼-v-
但其實成日留係屋企都幾悶ga bor∼
不過間唔中比自己偷下懶都唔錯∼
最重要係可以同老公1齊ma∼-v-
|
| 生日大快樂∼∼ |
分類: Speical DayS~* |
好耐冇打日記添∼
首先第1句要講既係,
祝自己生日快樂∼∼∼
原來轉眼間我已經18歲la∼
時間過得真係快∼
究竟19號做過D乜呢???
其實呢日都係要如常咁番工∼
不過老公之前1早訂好蛋糕,
等到呢日晏晝我地就係公司切蛋糕la∼
個蛋糕好靚呢∼
d士多啤梨重好甜∼-*3*
之後到左放工就搭車出銅鑼灣∼
同老公去左食buffet∼
食左好多野超飽∼-v-
估唔到我最鍾意食既會係佢d紅豆燒餅∼@@
就係咁過左簡單但開心既1個晚上∼
今年既生日好開心有老公陪我過呢∼
仲有18號同我玩左成日∼
你係第1個同我講生日快樂既人喔∼
同埋多謝你送比我既生日禮物∼
因為我真係好鍾意呢∼>3<
然後就係要多謝記得我生日既朋友仔∼
星期6希望見得哂你地la∼
下年生日都可以咁開心就好la∼
最後貼番d相先∼
多謝老公既靚靚蛋糕∼

buffet食既甜品∼@@

我最欣賞既紅豆燒餅!!!@@
 |
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
| 2008-08-15 |
分類: My Life~* |
呢日放左工同老公去左美食博覽∼
入埸費$10only∼
真係超多人超迫la∼
勁比人撞撞撞∼
但我地都買左好多野∼
真係辛苦哂老公要佢拎咁多野∼*3*
行到9點幾走人∼
番到屋企煮麵食∼
食到超飽仲唔夠∼
整埋隻長腳蟹∼
真係好多糕∼
食食下都係食唔落∼
比哂老公食∼-v-
食飽之後就訓,
想唔肥都難!!-口- |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 39 | »
|