..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 0
累積人氣: 19775
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 8 月 22 日  星期五   晴天


9號風球∼哈哈∼ 分類: My Life~*

估唔到今次個風會打得成∼

  仲要係9號風球添∼

就係咁又多1日假la∼

  而且我仲可以連放3日添bor∼@@

唔洗番工既關係,

  呢日全日都同老公係屋企hea∼∼∼

點hea法呢???

  就係食完就訓,訓完又食la∼

雖然中間都有落過街買野同食下午荼∼-v-

  但其實成日留係屋企都幾悶ga bor∼

不過間唔中比自己偷下懶都唔錯∼

  最重要係可以同老公1齊ma∼-v-

生日大快樂∼∼ 分類: Speical DayS~*

好耐冇打日記添∼

  首先第1句要講既係,

祝自己生日快樂∼∼∼

  原來轉眼間我已經18歲la∼

時間過得真係快∼

  究竟19號做過D乜呢???

其實呢日都係要如常咁番工∼

  不過老公之前1早訂好蛋糕,

等到呢日晏晝我地就係公司切蛋糕la∼

  個蛋糕好靚呢∼

d士多啤梨重好甜∼-*3*

  之後到左放工就搭車出銅鑼灣∼

同老公去左食buffet∼

  食左好多野超飽∼-v-

估唔到我最鍾意食既會係佢d紅豆燒餅∼@@

  就係咁過左簡單但開心既1個晚上∼

今年既生日好開心有老公陪我過呢∼

  仲有18號同我玩左成日∼

你係第1個同我講生日快樂既人喔∼

  同埋多謝你送比我既生日禮物∼

因為我真係好鍾意呢∼>3<

  然後就係要多謝記得我生日既朋友仔∼

星期6希望見得哂你地la∼

  下年生日都可以咁開心就好la∼

最後貼番d相先∼

  多謝老公既靚靚蛋糕∼

buffet食既甜品∼@@

我最欣賞既紅豆燒餅!!!@@

2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


2008-08-15 分類: My Life~*

呢日放左工同老公去左美食博覽∼

  入埸費$10only∼

真係超多人超迫la∼

  勁比人撞撞撞∼

但我地都買左好多野∼

  真係辛苦哂老公要佢拎咁多野∼*3*

行到9點幾走人∼

  番到屋企煮麵食∼

食到超飽仲唔夠∼

  整埋隻長腳蟹∼

真係好多糕∼

  食食下都係食唔落∼

比哂老公食∼-v-

  食飽之後就訓,

想唔肥都難!!-口-