sasa"就好中2鬼仔,,好靚女,,可愛and傾得埋囉
蛋蛋"就得意好似細路女,,靚女啦傾得埋
carmen"ok啦,,成日打我囉-3-"
咖哩"好搞野,好玩得,,but玩得好顛,成個傻婆咁-0-"
巧巧"好粗魯,,幾細心,,唔錯~有時好恐怖,,嚇死我@0@"
翁翁"好豪,傻傻地咁啦
Esther"好似鬼妹,,成日收風,,勁呀
肥妹"正一係大白痴,,成日問埋d無知既問題
瑩瑩"講野好大聲,,ok
牙妹"講野好細聲-n-"好傻
kimkim"好黑呀,,又係個d玩得好顛既人
牙哥"講埋d野好核突,,好高...好好玩><
鬼仔"好多人都好中2佢,,好搞笑,,怕羞
謝拉特"好玩囉,,好似傻仔- -
榮嬸嬸"好似Michael Jackson咁
Ken"死肥仔,,變態..好玩囉
細佬"成日屈人,,好細粒-勁似我啦~哈哈
|