金日10'2返到學校囉..企係到悶到爆呀
之後上課室做活動囉...係到砌下砌圖咁喇
分組個時係有4條友叫左我加啦,,離遠有個女仔係到勁大聲咁講話
不如叫粉紅色3個個女仔一組呀o.o我呆左囉...
-3-"全場得我一個著粉紅色3既女仔囉,,,超無奈
我8都冇份砌既,,班女仔都砌曬啦,,坐係到就得喇
做埋d活動低b到爆囉....咁日識左2個fd>v<"
之後翁翁同肥妹接我放學..去左wp玩囉..好悶呀
聽日又要返學喇..9命呀@@
我唔係同佢一班呀,,好失敗牙><]]"
金年8號囉,,唔係6號呀~我係小學到都係得一年係8號咋......

|