金日返學好彩冇去到pi等你ja~
唔係一定遲到,,哈哈,,牙琦你呢隻大肥豬唔記得左><
最後一堂,,嘩....幾開心呀!!
但我好想識女王呀 成日都唔同佢一組><
放學同牙mon,,kai 子琦搭8號......
本來我地話打排球加,,點知天宮不做美.....打唔成.\ /.
之後你地2隻死野話返屋企得我一個-z-
之後行左勁耐先返到屋企