金日我同家姐and表姐去buy書
去到得個吉囉,,唔該
之後行下啦,,又去影下相囉啦,,我都係第一次同我家姐and表姐影咋
之後去左m記,,爆多人囉~3條白痴又唔走喎~霸住個位又唔俾人坐
我地3個勁火爆囉,,唔等啦去左漁人碼頭囉
又係去M記,,我去買野個時有個同志企左係我前面
我聽到佢講野,,勁好笑囉
"唔該,,要一份雞包餐牙!!我聽到呆左囉~咩黎加-0-"
咩雞包餐??"咪雞包餐囉.....="= "人地個行都買曬,,佢仲味買完囉~唔該