吾知道點解我會甘樣做架喔?呢一排我真系好煩...有好多野煩啊~!我點解根本就吾能夠去放得低你喔,你知道我真系好辛苦~好辛苦啊~~~~!唸翻好多野喔,不過呢一切以經系都過去左啦,吾知道依家你唸緊咩野呢?外表扮住睇吾到同做吾到都想去忘記你...不停唸住去忘記你....不過點解仲要從其他人既口中知道關於你既一切野喔,外表既無事並吾代表我個心無痛同無感覺架~~!點解你地要甘去折磨我喔,依家我都好灰好吾開心架啦....原來放吾低果個一直以來都系我一個~!自已面前出現左好多野都吾識得去面對同去珍惜,我系咪好失敗呢?到頭來都只會系度後悔.....不過講真一句我從來都無唸住放棄,可能將來會比我等到你呢?我願意在記憶裡找你...依家我選擇左好多野,將我既前途都安排好了~~!不過都吾開心既,今晚我發生左好多事系我身上...好吾開心啊~~~~!我只想愛你..........現在只會等待....等你同我之間的距離~~~~~~~!因為我只愛你一個~~~~~~~~~~!
分類: 未分類 |