呢一篇可能系我打既最後一篇日記,講樣野你知道啊~!
琴日我做左一件錯事就系系自已既手上放開左你,我真系好後悔ar
琴日到依家我都一直好後悔,好後悔放開左你..不過點都好啦~~!
祝你得到幸福就得了
其實我都系好愛你,一直都無改過架.只不過害怕失去姐嘛
如果可以再選擇一次,我想再說一次 我愛你 我真系好愛你ar
`☠頤-]* `☠頤-]* `☠頤-]* `☠頤-]*
不過呢一切都過去左了,無倫結果點都好啦,我都會尊重你架...
只可以講 我無福氣去擁有你和愛你
以後既日子裡面如果你想既話....我一定會答應你....
系呢一...兩年裡面我都會自由身甘去享受生活
如果你有日受傷會來我身邊,我會好好甘對你...你愛...錫曬你
無倫時間有幾遠都好啦,對你既愛都會耐心甘去守候
~只怪依家我愛不起,愛我請好好愛我這一個容易受傷的欽少~
請不要用愛情來傷害我
-- 欽 少
分類: 未分類 |