正式同老婆仔談戀愛啦.....我會應承距同應承自已會好好甘愛距~!
依家你以經訓著左啦,我都吾忍心去打電話去嘈醒你...因為等你休息多d先有精神去翻學架嘛^^
同你一齊有一種好好既感覺,我依家好肯定甘話比你知道...我愛你~~!!個心會好掛著你好掛著你
我要同你手拖手去面對任何事情,因為我吾會留低你一個人去承受.....知道嗎?