|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
呢幾日係咁打乞嚏,,,
仲以為係有人講我壞話...
胡思亂想的,,,
原來是病倒了...
係咁流鼻水,,,
嗚嗚!!!
*****************************
今日俾人問左我一個問題 :
究竟我對佢係出自真心...
抑或係好奇心?!
正常反應都係話真心,,,
但俾人串番...
有咩可以證明我係對佢真心?!
I ThInK ...
我要認真地用 Tw0 m0nTHs 時間
黎探究一下呢個問題既答案,,,
*****************************
原來一包蝦條既威力係咁大...
搞到成班男仔係咁追住我,,,
問我拎野食...
無奈InG ``
*****************************
多謝aDA 果兩張yES卡,,,
多謝Fi0N幫我...
THz y0u aLL s0 MucH`` *****************************
終於都踏出左第一步,,,
我可以做到唔理你...
但唔可以當睇你唔到,,,
始終都係唔肯放手...
點解?!
你已經不再屬於我,,,
為何還是念念不忘?!
*****************************
SoR``
原來一句「我鐘意佢 」既威力係咁大,,,
我冇諗過我咁講會令到你唔開心...
對唔住``
我重申多一次,,,
所有野都唔係因為你而起...
係我同佢之間既問題,,,
唔關你事架...
不要過份自責吧``
你同佢D野,,,
唔需要再同我講...
我亦都唔想知,,,
再次祝福你地...
最後同你講多一聲 :
對唔住!!!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |