|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
原來我果班有好多好八掛既人,,,
成日偷睇我D野...
搞到我一D私隱都冇,,,
有問題的!!!
前後左右都係咁既...
都係需要時間適應,,,
越黎越討厭留係班房...
*****************************
決定繼續做我既 [[ Teddy Bear ]] ,,,
我當初選擇鐘意女仔...
唔同D男仔一齊玩,,,
係因為我覺得女仔總會比男仔好...
更加識得錫我,,,
但原來...
女仔係同男仔一樣,,,
可以愛得你好深...
亦都可以傷得你好深,,,
真的是深不可測...
*****************************
兩版的RePorT 唷``
叫人點做呀?!
仲要係講「香港回歸十週年 」,,,
ShIt !!!
差唔多人人搵到既野都係一樣...
激死阿SIr了,,,
仲有音樂專題...
希望只係負責打字,,,
其他咩都唔理...
討厭專題一係就唔駛做,,,
一係就科科都要做...
遺忘了視藝專題,,,
得一個禮拜時間做...
玩咩?!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |