|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
恨 SimCity !!!
成日走黎走去,,,
又要幫林老師做野...
想做死人咩?!
不過有回報,,,
聽日有野飲...
呵呵!!!
***************************
今日練左10分鐘步操,,,
真係多既姐...
早知就唔落去,,,
落到去見到D唔想見到既野...
To0 BaD !!!
***************************
終於都克服到呢個困難了,,,
負出左好大既勇氣...
但仲係驚驚地,,,
難得我有一日唔避你...
你竟然咁對我,,,
嗚嗚.. T^T
***************************
其實諗深果層,,,
唔成日諗住你會唔會令自己好過D呢?!
鍾嘉怡講得岩,,,
你都就黎畢業啦...
可能都見唔到,,,
你都可能會忘記我...
仲有兩個半月,,,
好好珍惜吧...
我諗番起四個字,,,
四個我唔想接觸到既字...
但呢個始終都係事實,,,
證明我仲係度逃避現實...
***************************
過程真的比結果更重要嗎?!
某程度上的確係咁,,,
我覺得呢句說話有D自我安慰既成分...
仲有少少自欺欺人,,,
不過好多事情都係咁...
只係享受個過程,,,
而個結果... 係次要,,,
當你做到或者得到果樣野之後...
你就可能會唔理佢,,,
咁做好似有D殘忍BoR...
***************************
好煩呀你...
你知唔知你好黑人憎呀?!
成日咩都跟我,,,
扎頭髮又跟我...
我帶戒指你又跟我帶戒指,,,
我帶手鏈你又跟我帶手鏈...
想點呀你?!
咩都跟住晒,,,
一D主見都冇...
成日癡住我,,,
討厭!!!
***************************
唔好亂咁講野好喎,,,
我鐘意邊個關你咩事姐...
講左俾你聽又周圍唱我,,,
你又想點呀 ... 姐姐?!
點解個個都係咁架?!
憎死你地呀!!!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |