|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
聽日就係SimCity喇,,,
One Day More ...
好期待,,,
花左咁多時間去練習...
都想聽日做得好好睇睇既,,,
*************************
可怕既事情又會發生了...
嗚嗚~~
慶幸自己唔駛站崗,,,
呵呵!!!
聽日要搵人陪我考試...
我係唔會單獨行事的,,,
等我慢慢考先...
咁我就可以番埋星期日了,,,
嘻嘻...
*************************
今日唔知發生咩事,,,
好眼訓...
成日都心不在焉,,,
好似有D野屈住係個心度咁...
好唔開心,,,
可能係後遺症...
到宜家都仲係耿耿於懷,,,
*************************
情況不妙了...
練歌果陣,,,
突然之間有種感覺...
令我諗番起D野,,,
Make me very upset ...
連心愛既Shalom都冇心機唱,,,
究竟發生咩事?!
發覺自己真係好有問題...
*************************
今日睇電視,,,
見到個女主角介手...
搞到我有D衝動,,,
想介埋一份添...
*************************
原來我地D女仔真係好得人驚,,,
記住唔好千祈爭女仔錢...
其實爭女仔錢唔係問題,,,
最緊要係記住「還錢 」...
否則後果自負,,,
*************************
「世界上面無永遠的朋友 ,,,
亦都無永遠既敵人 」
「雖然人生係好苦,,,
但總會有甜 」
學識左呢兩句說話`
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |