|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
終於都考完試lu,,,
成個鬆晒...
可惜要練歌,,,
嗚嗚` T^T
**************************
竟然唔記得帶錢買飯,,,
失敗唷丫`
仲諗住問人借,,,
不過搵佢唔到囉...
算了吧~~
**************************
開始害怕面對人,,,
琴晚個個都叫我俾心機考好數學...
好大壓力的!!!
搞到我琴晚失眠,,,
哼!!!
不過證明左大家都知我數學差,,,
好自卑...
嗚嗚,,,
**************************
常識時事題唔識呀,,,
完全GeT 唔到佢講咩...
聽都未聽過,,,@@''
第一次做唔晒份卷...
嗚嗚!!!
份數學卷都易左,,,
因為唔係ZoE出...
嘻嘻~~
將用淨果10分鐘時間用左黎發夢,,,
諗到好多野哇...
加上aDa果句說話,,,
哭,,,
**************************
aDa :
拜託你...
唔好再係我面前提佢講果D野,,,
我唔知我會做D咩...
我宜家既情緒極之唔穩定,,,
唔好再刺激我...
唔該`
**************************
「有緣無份 」,,,
我永遠都唔會忘記呢四個字的...
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |