|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
終於到左SimCity喇,,,
話就話係一、三、五番黎考...
但感覺上二、四、六既人好似多D,,,
有D唔正常囉...
*************************
又係走黎走去的一日...
不停地穿梭二樓同三樓,,,
問左自己一個問題 :
我寧願對住一個我討厭既老師...
抑或對住一個我想見而又避緊既人?!
搞到我走黎走去,,,
無奈極了...
*************************
SimCity比我想像中有趣得多,,,
起碼唔會過份幼稚...
最印象深刻既都係
Round Up Cha Cha ,,,
雖然係由陳老師教...
不過好搞笑,,,
到宜家都仲係未識跳的...
求求其其咁就有三個印仔,,,
好明顯地係呃番黎...
呵呵!!!
*************************
唔知係咪因為太耐冇做運動,,,
今日唱完歌之後即刻跑落地下...
之後盆骨勁痛囉,,,
再加上行左成日...
對腳好痛,,,
*******************************
果然係考唔晒咁多個地方...
決定聽日繼續,,,
又要晨咁早起身...
嗚嗚!!!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |