|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
有D野真係呃到人呃唔到自己,,,
既然你已經知道左...
我都無謂再隱瞞了,,,
反正你遲早都會知...
長痛不如短痛吧,,,
但呢件事我只係講左俾兩個人聽...
我唔想再俾咁人知我D野,,,
******************************
我學識左樣野 :
承諾... 係有一定既重要性,,,
係一個令人互相信任既野...
我唔會再亂咁應承人地,,,
我知道自己既能力有限...
所以凡事都係量力而為比較好...
***************************
呢條路係我自己揀既...
我諗都冇人可以幫到我,,,
我會自己承擔番呢個後果...
我唔會再煩到身邊既人,,,
我都打擾左佢地好耐...
係時候俾番D空間自己同佢地,,,
宜家可以想做咩就做咩...
唔駛再俾人管住,,,
與世隔絕中...
***************************
又係作出抉擇既時候了......
繼續做 [[ Teddy Bear ]] ,,,
抑或做番一個鐘意男仔既女仔?!
我記得上次常識參觀...
教左我地一句說話 :
「偶然的抉擇`可能會改變你的一生`」
身為一個害怕作出抉擇既人,,,
往往都係將佢放埋一邊...
等時間去淡忘佢,,,
係呢幾個月入面...
我知道唔係樣樣野都係咁易忘記,,,
過去只會成為回憶......
我會將所有既回憶都牢牢記住,,,
因為全部都一樣係回憶,,,
全部都係我經歷過既野...
我唔會咁易俾自己忘記,,,
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |