♥`N0  0nE  ElsE  CaN  MakE  mE  FeeL`-333-`
 
♥`I  W!ll  bE  ThEre  f0r  y0u  !n  ThE  End`t^t
 
♥`I  w!ll  be  HerE  And  Wa!t!ng  f0r  y0u`=)
 
♥`Don 't  WaNna  LeaVe  !t  All  beh!nd`xDD
 
macy3313
暱稱: 小 鎂 倩`/\/\
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋

      甘 日 系 " 11 ' 05' 2007`

仰 望 之 家 來 領 命 .. 齊 協 力 去 傳 揚`

511`

 

今日同D四年級傾計,,,

發覺比起兩年前同佢地玩...

佢地真係變左好多,,,

大個左好多...

無論係談吐方面抑或係思想方面,,,

都成熟左...

睇住佢地長大,,,

有時見到佢地玩針對...

諗番起自己之前都係咁,,,

呢個算係人生既必定階段吧...

對佢地有D改觀,,,

人是會變的,,,

變好定係變壞...

就要睇自己點決定,,,

****************************

雖然四年級係大個左...

但依然係咁曳,,,

對上一次教佢地...

係動會果陣教佢地4x100 ...

憎死四年級D男仔,,,

討厭極了!!!

****************************

「唔好為D你唔鐘意既野而離開,,,

而係要為一D你鐘意既野而留低... 」

呢句說話出自鄭主任口中,,,

俾左好多啟發我...

可惜依然係有心無力,,,

但我相信總有一日我會成功的!!!

****************************

我有好多野唔明...

點解我成日都見到你?!

點解我要扮咩事都冇!?

點解我要避你?!

點解我一諗起你就會喊?!

究竟我要避你避到幾時?!

我覺得好辛苦...

唔想再咁落去,,,

****************************

- 我愛的  偏偏避我

- 掉得走記憶嗎

- 我始終放不低

 
 
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
 

就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待`

留 個 人 見 人 滴 cm`  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]