|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
今日同D四年級傾計,,,
發覺比起兩年前同佢地玩...
佢地真係變左好多,,,
大個左好多...
無論係談吐方面抑或係思想方面,,,
都成熟左...
睇住佢地長大,,,
有時見到佢地玩針對...
諗番起自己之前都係咁,,,
呢個算係人生既必定階段吧...
對佢地有D改觀,,,
人是會變的,,,
變好定係變壞...
就要睇自己點決定,,,
****************************
雖然四年級係大個左...
但依然係咁曳,,,
對上一次教佢地...
係動會果陣教佢地4x100 ...
憎死四年級D男仔,,,
討厭極了!!!
****************************
「唔好為D你唔鐘意既野而離開,,,
而係要為一D你鐘意既野而留低... 」
呢句說話出自鄭主任口中,,,
俾左好多啟發我...
可惜依然係有心無力,,,
但我相信總有一日我會成功的!!!
****************************
我有好多野唔明...
點解我成日都見到你?!
點解我要扮咩事都冇!?
點解我要避你?!
點解我一諗起你就會喊?!
究竟我要避你避到幾時?!
我覺得好辛苦...
唔想再咁落去,,,
****************************
- 我愛的 偏偏避我
- 掉得走記憶嗎
- 我始終放不低
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |