| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
| 2 days! |
分類: 未分類 |

- ★ 25.7.09`
飯飯飯飯飯飯飯飯飯飯飯
Happy Birthday!
生日快樂 生日快快樂`
吾好意思 遲左1day 請見諒
呢日同飯 豬 孔 妃 珠 eileen 去左西九溜冰!
第1次去玩就學識啦 聰明 哈哈 
真系幾好玩 但系玩到隻腳損哂 bad!!
謝謝eileen的手信 哈哈 我會努力養大佢地~
- ★ 26.7.09`

今日同老豆 媽子 家姐去左書展 
冇去睇牙立 sad 吾好意思 牙沬 sorrysorry~
好彩今日11點幾去到 見到下就勁多人lo咩事
但系都系好多人 迫迫迫迫迫迫
我地去左d樹牙睇書買書牙~ 

系入面行左幾個hour 攰攰攰攰攰!
但系都好開心 媽子買左頂味道cap帽俾我 謝謝 
老豆買左本香港2010年的地圖書 超超超型
仲有媽子都買我同家姐想買好耐的可愛淘d小說俾我地 開心!
叫做 愛的五顆星 真系好吸引xdd



成$$106~ 但系已經好平左好多好多
之後就去左食野 去德興酒樓 哈哈 好貴

食完野就去左葵芳行街 w0w 買左好多野 好滿足
Good Good Good!

|
出生TIME`: 2009-07-26 10:03 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 洪卓立! |
分類: 未分類 |

★ 15.07.09
★ 新城 pop queens 音樂會片段
洪卓立 - 借過
蔡卓妍 洪卓立 - 會過去的
洪卓立您真系唱得好好聽
Perfec x 100000~

|
出生TIME`: 2009-07-17 01:24 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| 16.07.2009:) |
分類: 未分類 |

★ funny day
09:00 a.m 番左學校玩遊縄下降
學校油{油}油得好令啦 當初系我地唔識貸
遊縄下降系要系4樓個層慢慢落去地下
地下仲要咩墊都冇 但系有d繩俾我地落去
有我 孔 珠 飯 eileen 婷婷 6個人 哈哈
1開頭周志偉講左1大論野
講完我地都勁驚 之後就決定吾玩啦 
無無聊聊的時候 系到玩 咩都玩


系咪好似1個人隻腳黎架呢 好恐怖~
其實系孔同我1隻腳合理1齊 稱為人妖腳 哈哈
點知冇啦啦俾周志偉同歐sir催左出去玩
我仲要第1個去玩 oh no~ eileen2 孔3 飯4
珠同婷婷都驚驚所以吾玩 
開頭爬山去4樓個個欄真系勁驚
好驚冇啦啦就咁跌落去 就咁byebye`
但系歐sir好好 準備得好 我相信您
之後去到3,2層就吾驚嚕
玩完仲覺得好好玩 哈哈 exciting`

- 相片由珍寶欣小姐提供 謝謝 
11:?? a.m 玩完hea左陣就走嚕
之後就去左食kfc 狂笑的大家 哈哈
02:?? p.m 叫理牙妃黎 1齊借單車玩
開頭我竟然吾識踏 明明之前識架 仲幾勁 
但系而加完全陌生哂lo 激死我嚕
後尾換左架黑寶石單車 我先ok番
Suddenly.......
牙孔跌左落地下仲流哂牙血
1定好痛定啦 oh my god 
冇事架啦 唔洗驚 希望您快d好番啦
都希望珠您快d搵番隻小金啦 
哈哈 好少可我打得咁正經
06:?? p.m 回家去了
琴日去睇哈利波波 今日又玩左咁多野
都玩得好開心 唱番首開心歌先啦 哈哈 

|
出生TIME`: 2009-07-16 08:51 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 59 | »
|