今日,,差吾多係冇溫過咁去考phy同com !-v-''
死得啦..t^t
聽日,,omg-0- ls- v-好多..
覺得TSA好on9,係要搞到人哋12點30至肯放!係到做埋d無聊練習..
搞到我又要係到訓-3- sin時間..;
放咗去食嘢..>v<
係咁講錯嘢囉..'我好飽但我好想食;
我冇飲,飲咗1罐'
我冇笑呀,但我笑咗'
仲有好多中文病句,,比R窒9我-,-好煩呀/_\! xd
食食吓有個妹妹坐係我哋後面;
我知佢鍾意我但係都吾洗2分鐘望1次架,,勁恐怖xd
仲要整係對住我緊住以極高音頻咁望住我笑..嚇死..笑死-,-
hea多陣便走了,,係咁同心心,R鬧交?xd救命-3-
|