我的壇,十卜下
304
星期天∼
今日好似係元宵節
琴日勁hapi
返咗小學
因為係fun fair
見到好多miss
最重要係見到miss lam
原本我都唔諗住返小學
因為我要去大圍賣”期”到1:00
掂知早咗1個鍾返
咁就返咗小學
小學change咗好多
校慶d game都change
見都勁多6c的人
咁就一定有take photo
仲要係同miss lam
星期5係中學fun fair
d野勁平
$4就有個mouse
but要win個game sin有
呵呵∼
唔諗住美化photo∼ 呵呵∼∼
» 日誌分類