我的壇,十卜下
211
琴日係家長日,,
成績唔係好滿意∼
但有一科係8/(全級人數)
是中文科的∼
今次好明顯係退步
但我一d都冇唔開心∼
油派全出泥都e加
我都係都笑∼
勁唔想入a班
呵呵∼
想死∼die∼∼∼
我受夠了
但我要為倉鼠而努力
半年期限
20名以內
我要放假
T^T
» 日誌分類