人生不如意的事十常八九):
人如何才可以活得開心呢??
某人..不要再唔開心喇..
這樣只會令人更擔心你
~
能疼愛她..牽著她的人會是我嗎?
難道是我的心聲嗎??
最近一直很好心情 不知道什么原因 我现在这一种心情 我想要唱给你听 看着窗外的小星星 心里想着我的秘密 算不算爱我不太确定 我只知道我在想你 我们之间的距离好像忽远又忽近 你明明不在我身边我却觉得很亲 HA 有一种感觉我想说......(閱讀全文)
唉~
一無事處~
今日上MATHS睇小說..第2次俾呀SIR收左
放學問佢拎番..睇到我第2次
話要記缺點..問我有冇其他野代替
我一時眼火爆話:無所謂喇~缺點姐
唉~依家有點兒後悔
對任何事~
口中說無所謂..其中心中很難受
成績差+缺點=死X100
聽日呀爸番.就係死期SAD)......(閱讀全文)
SEND下SMS姐
就係溝女..唉
咁同男既SEND係咩??搞基嗎??
唉~唔好再屈我喇~唉
by the way
某人不要唔開心了
總之,不要以為什麼事都可以一個人承擔,有什錦事就我就好.(BY小說)
好歌分享~
今個成日係度睇小說
真係好好睇..一日睇完一本
小說中的愛情係好正.~
放學.拎成績表..
拎完..心入面全部都係同一個字
唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉!唉......(閱讀全文)