今日諗住7點起身ga... 姐系個鬧鐘1響就起... but好眼訓呀... so訓多左半個鍾... 如果呀媽唔叫我我都唔知醒呀... then返左school.... 今日上堂d時間過得特別慢... 好悶呀.... 導修課個陣老師話畀我地睇報分試個個名次... 好happy呀... 第25呀... 竟然進左2同wo... hehe... 之後放學... 返到home立即做功課... 兒+都做緊嫁我... so唔講住... 重有幾題... 重要溫dict呀....