今日唔使返學... but已經貫左7點半起身lu... but又唔系7點半起身wo... 系8點幾9點個陣... then早餐食左個可粉... 之後玩電腦... 玩到食lunch.. 之後整個燈籠... 幾個鍾都痴唔到1張...[because第1次痴又系第1張痴..] then痴痴痴痴痴到6點半岩岩好... 冇得睇"無頭東宮"呀... 慘...