今日考中文喔... 難...不過都識小小既~~~ 唔夠英文咁差...英文冇題識""""""" 哈哈~考試坐最尾超正~~~ 我格離有d中一低b仔.........傻仔一個~~~~ 今日起身凍到乜咁~~~ 今日最尾既考試係禮堂喔~~~ 唉...唔想打...再見....
哈哈~我又打日記啦=___= 見效喎~真係多左人留言..... 希望以後大家多多支持啦~ thx喔~唉.....今日又彩排「悶死了」 好野...番埋聽日就放假了~~ 唉...希望聽日才藝唔會比人鬧啦~~~~~~~~ 我地d人起碼都有努力過~~~大家加油啊!!!! 真係頂心頂胃....中文堂文左我番課室.... 都唔知邊條仆街含家...推門夾撚到我隻手指啊~ 屌你老母~~~發火 晚上去左打波又比人掟中個頭.... 好黑仔!!!!!!!!!!!!! \口/