今日番到學校真係好驚的~「驚有人笑我個頭」=3=
不過好彩都冇乜人笑我~姐係唔算柒啦....哈哈
嗚~今日下午琪琪唔開心啊...唔知係唔係因為我呢...不過唔洗問一定都係會有10/7關我事的了~~
不過好彩佢最後都係冇男我-.-Y~~~死啦~今日中文測驗好多都唔識啊`又唔知合唔合格了~真係擔心....
放左學邊到都冇去啊~就係番左屋企....
跟住去左打波~~哈哈我知點解d巴基斯坦人咁鍾意打木球啦'原來木球真係好好玩的~不過係好累的-.-"
如果大家得閒既不房去玩下啦~哈哈~~~
唔該睇者留CM
|