食屎啊~~慘慘慘琴晚冇得打日記~我家姐部電腦唔知邊到壞左琴日冇得玩><"
好彩今日我哥要出去先可以玩佢部腦咋唔係都唔知點算=="
聽日數學測驗啊~~~我今朝聽完林楚既個番說話我已經改過我決定要做一個有用既人~~~努力小小讀書
要為將來著想~~~希望聽日大家既測驗都拎到好成績啦^^"
今日萬聖節好開心~~仲買左d野比琪^^"希望你鍾意食啦~~~~不過我又驚鬼今晚會唔會有野黎問我拎糖糖伽><"
哈哈~~~~阿哥下星期番大陸^^~~正啊~日日都有得打機唔洗咁悶只係係到玩msn......
聽我家姐講要換電腦了~~~咁姐係有一日我係可以好開心~~~~
嗚嗚~~~~岩岩去打波落到去落雨....跟住就打波打左兩分鍾都冇就仆親了><"嗚嗚好痛痛痛痛
祝大家萬聖節快樂啊~同希望聽日大家既測驗可以拎到好成績^^
|