琴晚難得的一次同筠講咁多野了~哈哈
琴晚點幾訓我訓左落床後個腦係咁諗d鬼野搞到訓唔著啊><"好驚~
跟住就sd左個sms比我老婆><"同佢講我好驚~跟住佢話有佢係到唔洗驚^^
跟住囉左部mp3黎聽聽下聽下就訓著左~點知一教訓天光部mp3都冇哂電- -
今日9點幾就比阿爸拖左去食早晨~頂肺- -我阿叔正衰人- -佢個女買左部電話比佢
就係我同我阿爸面前哂命...最憎呢d人-.-正粉皮~~~~~~~~~~
番到屋企就去左玩陣電腦跟住去左打陣波~~~~~~~~~~
跟住番到屋企就冇再出街了- -"雖然有人叫過我出不過個人好累唔想出-.-"
唉~~~聽日又要番學了- -"真係想繼續放假唔洗番學-.-"
聽講聽日miss彭結婚-.-佢咁既死人啤氣都有人要佢~難得- -
我家姐之前都比佢教的佢都話佢白痴婆- -陰功
不過都祝佢幸福...快d生bb唔好係到教~哈哈哈哈哈哈~~唔講佢...越講就越覺得自己好奸~
今日打既野係咁多~
|