唉......我諗大家都等左我打日記好耐的了 依伽打日記覺得好悶... 日日都係唔開心既野......... 冇一日真係真係直得我去開心~~~ 8號同9號可以係話我最開心既日子 同隻野生動物係咩左= =" 條頸魚左- -" 唉...今日又同你嘈了~ 我心諗咩你都唔明...... 日日都留意你.......我愛你~~~~ 和你一生一世有可能嗎?!
唉~好多日都冇打日記了....因為冇心情打~~~~~~~~ 呢幾日真係發生左好多野....都係開心的~哈哈~不必講吧~哈哈 今日望住個天望到某個人...真係掛住佢.....唉....可惜要n年先見一次......... 掛住你啊~掛住你吖~掛住你丫~~~~~~~~~~~~~~