唉~今日都係好小理琪-.-"只係係下午個時籃左佢一陣~~~~~ 哇哈哈~今日真係正~做左兩次出邊既交易-.-"大個仔左喔^^" 去左兩個地方拎野~一.石籬,二.旺角 又再次剪左個柒頭~~~~ 仲有最開心既就係阿哥搬左佢部電腦出黎廳個到啊~~~依伽就算佢係唔係到都可以打機了~~~
今日係學校冇咩事發生過><"唉~~~心有d內疚啊成日都冇理過琪~到低我個心係到諗咩? 放左學就同阿勇個d去左梨木樹~~~6點就開始番屋企~~~唉~係車上好唔開心~個頭又痛又暈~真係想死~~~ 成日都係到見住你~~~很掛住你不過我什麼也沒有做~~~「傷心」 原來你係咁多人溝的~咁搞發幾時先到我呢位「無名小子」得到你的愛~~~~~~~~~~ 睇黎今晚都係訓唔著的了~~~~~~