好悶!!! 今日查書包啊~都係多得有人同我講我先冇帶電話 如果唔係就大擠-.-"「比媽知道既話」 哈哈~終於以後都唔洗留堂啦~留左成個月堂終於唔洗再留了~ 開心死XD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 放左學同左杰去新都上面個公園玩「好搞笑」 聽日賓分同樂日啊唔知有咩事發生呢><" 都唔知係開心定唔開心呢?!希望係開心啦^^"
今日悶爆-v- 今日上堂同琪玩左陣sms^^" 不過都係好悶- - 數學我上次好努力的依伽話要重測....激死人 個人好累唔想打咁多字......咔咔