喔~今日好遲先起身啊~7點9先起~洗個牙快左好多好多所以今日個口有小小臭~哈哈~
今日上堂大致上都無咩野發生都係好似平時咁~不過有一件事係今日開心既就係我係c班上堂既時候我一開始上堂都有小小驚筠筠的不過上到一平我慢慢將d野擺過筠個邊~呢樣就係我開心既原因啦~哈哈可能睇者會覺得無咩咁直得開心不過我就好開心了^^"
放學後就去左越野~要跑葵涌運動場15個圍一開始聽到都無咩野照跑不過跑到第六個我問幫我數圍既個個細佬有冇數錯伽~佢話無你跑左4個~我想講多句個陣個死人阿sir叫我唔好理啦照跑~咁我就白白跑多左兩個~呢下先火\口/"~累死我......
越野放左後就同d同學去左七仔買野飲~飲完就番左屋企了~我住22數的不過我坐左去23既升降機我行番落去22樓既時候先知道原來今日洗地洗完就緊係(畫)伽啦~搞到我差d訓左係到....如果有人係我就魚死我了~哈哈
我中文能力有問題-.-"睇唔明就唔好再睇了~
|