HAHA 衝衝的去 衝衝的回來了 很開心 腳得酸 AA
3/4 廸廸尼 衝衝的找酒店CHECK IN 衝衝的 塔MTR~ 其實都幾清晰 & 方面 ~ 我地好易咁搵到路
1~6 花車巡遊 獅子王慶典 泰山木伐 飛越太空山(老公這個暈暈了) 小小世界 攰陣~~ 食左少少野
好鬼攰~ 隻腳~ 但好好玩 睇晒D卡通仔 可惜掛住玩影5到相 ~ 下次有機會再去過~~
去旺角搵食物~ 問左2組交通叔叔~最後去左和味館 ~ 日本放題 ~ d 三文魚真係麻麻~
失眠夜, 發覺自己係別的地方睡就好易失眠 ~ 4:46 還在看TV~
4/4 行旺角 中途加入左d小風波 去ua 睇左天姬戰 音響同座位都好舒適, 但劇情睇到大半就有少少悶悶地, but 總體都ok ge ^^~
之後去左大戰 ... 購物~~ sasa na~ 花園街啦~ bsx ~ 無印~ acup鞋~~~ 超級多收獲, 攰了 , 享用了豪大大雞扒, 許留山, 魚蛋, ~ 老公還試了 1生人1次的臭豆腐 ~ haha
最後去左意粉屋食富貴餐~~ 半隻龍蝦意粉 ^^ 四寶飯~~ jummy jummy~ ^^ 然後 攜著攰攰的腳塔mtr 出碼頭 , 去掃左陣零食 & 優之良品就去了 ~
good trip~
so tried~~ 3秒睡著了 明天還要拜山 ......
5/4 合羅山拜阿公
9:30 全人類在關口集中, 跟往年一樣, 一樣去買齊野, 一齊塔直通車出發, ^^ 今年老公第1年去呢 €
同阿公問好 , 拜祭, 燒冥強, 食雞蛋, ~~~~ 之後重去酒樓大刪燒鴨, 蔗 & 品嘗午饍le~~~~
番去 ^^ 還有得欣賞 <<清明上河圖?>> 估唔到老公同事有 , 真好 !~~ haha 幾得意ga ~~ 但睇5到隻豬,...
中華拉面外賣 ~~ zzzzz 明天要上班了 ~ unhappy!~
6/4 不適應的一天 , 但昨晚由12~7.30 超爽的~ haha
番學 ~~~ 同老公媽媽慶生~~~~ 買左個cafe. free cake 一同分享~~ 老公媽吹蠟燭好好笑a~~ 留影左幾張 ^^ 老公煮石煱拉面俾我食~ 超級飽~
重試到霞大推既" 芝士豆腐呢" ^^
|