起床 衣櫃開晒 好像給人打劫似的 沒有鬧鐘 生物鐘果然準
等車重好緊張 遲左出門 等15分鐘都上5到車
走33 2部
最後都上5到 9A
都要上3號 早知一早塔33啦
去到白鴿票 58分鐘
知道實遲 9秒9 飛番去
唉 遲大到 05
連續2日都要俾老闆執出面大堂既野 雖然佢無出聲話我 BUT幫我執好個電話同埋地上既垃圾 真係有點過意不去 ><
我怕佢話我整理5好呀 超驚俾佢話 >< "
無經無險又過半日 好想快點下班 痴住B豬 唔想番學 HAHA