件事結束左之後,本來今日一心諗住開番個blog氹下你開心啦..
點知..5:30重好地地, 5:30過後, 都5知咩相沖, 又嗌交喇!
你應該會明白我怕羞Ge性格..
我5出聲 5代表我唔在意同5理 ..
今晚的節目就始報銷,, 重要連累埋妹妹同emma, sorry呀!
這天將會1個人過..