今個新年比起對上個幾個新年真係好唔同呀 ^^
前個幾年我都去左hk , but今年因為要陪屋企人, so 無過了..sorry , 妹...
今年初一塔住情人節, 我唯一一樣唔同既就係多左b豬喇.. 嘿嘿.. 可以多個屋企拜年, 食年飯啦, 又可以同老公一齊sweet sweet ~
雖然今年情人節我地無交換禮物, 不過都過左一個好開心既情人節.. 我唔理老公個日對住個cam講既係真係假, 但係你當住咁多人面講le 一
句話, 加埋kisskiss , 我真係好開心呀! 重甜左好內tim~, 第1次有d咁special 既感覺.. 澳門原來有咁既活動搞, 未拍拖都5知呀 hhaha ..
>3<.. 我也愛你... b豬...
好啦, 返返黎先.. 年30 去左b豬家同 妹妹 , a 姨同 叔叔食飯啦.. 夜晚再去紅姨家同 舅夫,舅母,阿姨,mama,婆婆,表弟......食飯飯
happy
去媽閣廟拜神 , 老公心想事成la. 上鏡了.. hah 俾左2句仔對白佢ti~m 個晚笑死我同ma 同表.弟.. 好開心呀!!
初1.. 新年飯.. 見埋其它既姨媽同姨丈.. 表姐同表弟,妹.. 雖然發生左d唔開心既野.. 但都無蓋過我地食好美味盤菜既氣氛...
初2.. 出大陸買石頭.. 趕死mama
初3.. 接表哥女朋友去紅姨家食飯..
初4. 老公返工了, 加油.. 一陣見.. ^^
我要出街了.. 拜拜
祝大家虎年都能事事順景!生意興隆!財源廣進!
讀書既當然要學業進步! 科科pass la.. 哈哈
身體健康, 心想事成最重要..
向2月24日進發
|