6:10 .. 昨晚昏睡ing.. 昏到不醒人士, 連醒過, 做過d咩都唔記得 ? 
今晚應該again ar..
照舊都要靠葡萄適補充精神 , 應付今晚既營銷exam.
組織行為總算告一段落, 個阿sir 話: 你平時都好有心機寫嫁, 今日做咩寫咁少,重續行睇TIM, 無奈地要加插~~
已經很攰了 ~
交巻個時 龍眼都已經走左咯 ~~~
今日學車走2 ~ 3 線
等我簡單寫下D路線SIN , 重未係好熟好熟 .
[[1,2 轉左..... 1, 2唔同處係返黎一個靠左, 一個靠晒右 ..
而3, 4 ~ 3直行, 4都係轉左... 3,4都係出解放軍入中線,, 上山返去靠晒左 ..同1一樣~ 開始有D 識 (PS: 但我諗無人明) HA]]
新側泊位今日1次掂, 要練多D!! 又偷雞$10 ~ HAHA
5好嬲了 ..>3<
|