今日係10年既2月19日, 上年的今天是星期六, 我一個人坐在床上痛哭..
種種經歷, 但其實已經不再重要..
今年的這一天,有你在我身邊,我好開心,好滿足,好想攬住你.. 感受你的一切..
le 1刻 .. 我好開心..
原來咁樣我已經好開心~
個種感覺真係好難形容 , 我可以回返當時那種沉重既痛楚中
咁快就已經1年, 我明白到, 得到更多的幸福 ~~
值著這一切~~
l love you ~ my love ~ 呆豬老公 !!
haha, 今日要開開心心咁渡過le 1 日, 嘿嘿~
學車啦!! mak mak 我5洗延考的!!! emma , dorothy , 呆豬老公 我1定可以請你地食飯ga !!
老公加油!! working third day!!
聽日食浩泓生日大餐, 正! 留定個肚先 kaka ~
>3<......~~~~~ 有人重未睇我琴日個blog ar!!!!
|