大會堂9點半的戲我永遠沒法看到.. 與時相克嗎?
戲票廢了.. 想睇旳毁了
還弄得腳腫了.. 心傷了..
不值得
超大食的一個晚上... 亦都係超空虛的幾個小時...
樂是因為我終於駕車過了第1次既西灣大橋.......VV