由食雞扒飽, 叫外賣, 買牛扒..演變了
出左黎, 去京川光顧 ..HAHA
6點幾食飯咯~
因為無booking,所以夜d就無位咯...
狂食... 狂食 ~ 因為無食午餐~~~ hahaa 瘋狂地食~~~
食物多左.. 自然價格上升啦,, 我地試左新既炸香蕉, 幾清新... ^^ 特別a... 重有炸三文魚柳la.. 等等
每種食物既分量少了, 但種類多d, 咁樣好a... 可以食多d~~~ 種類 good!!
好好味 好滿足的一晚
但由於太早食飯
老公要食杯麵做宵夜 ing