煩死人啦...
成日都係咁... 點先會正常嫁 !!
咁快又3月23日了.. 我去左攞駕駛執照啦,, happy ,, 係自己未有駕駛執照前好想有, 有左... 依家又想有其它牌.. haha"~
昨日323 咁岩係叮叮既型號323 haha~~ 咁岩得咁q wo, 但係琴日5係太luckly 呀.. 遇到少少交通意外...
俾架50仔個鐘撞親隻手臂,, 痛痛,, 又瘀左,, 最近好多瘀既傷痕,, 老公mi既5計~:p 都有成2~3達.. >~<"..
係同一時間, mak 又發生小型交通意外,同既係大家都岩, 係對方錯, 但5同既我地1秒鐘走無追究, 而mak就因為撞到佢車patpat既司機即時逃去, 導致mak要留低個幾鐘..
但意外下, 都可以準時返到工.. 勁! 老公又衝左條唔同左少少既路線, 但係快d 的~ 我地通稱為快線la~haha
我都有一段時間無楂車了, 今晚要同阿婆返舊屋搵藥 ,, 老公好可愛 ~~~kakao~o~oooo~o"
跟住返到學校已經8點,,,
個阿sir 係咁釘住我同crystal黎罵, 重要罵唔停口, 越講越嚴重... 我地只係講左少少野,,, - 0 -
放學了,,,,
福氣差5多終極了, 追得好慢haha,, 攰,,zzzzzzz
|