唉, 真係一波未平, 一波又起, 好鬼煩呀 !
點解最近要有咁多家庭惱煩的?
幾時先會完AR?
AR KOU 夠竟係點一回事? 唉 唉 唉 到依家為止我始終唔信她為人咁大問題的 ! 也許我太善良 是嗎?? 還是單純?/
聽日是晴天 好嗎?
幾好心情都係假
苦悶的幾天