週末去左睇72家租客, 笑..好爆笑..現場氣氛又正喎, 爆晒場... ^^ 睇完重返屋企嘆湯丸tim... 
考完車過左2日, 我就出現左個師傅lu.. " 呆豬" 師傅 haha, 行左氹仔幾轉 , 又練左泊車la, hehe, 係呆豬既教導下, 學得都幾順利, ^v^ 希望我快d畢業la~ 到時車你地ma ^v^..
要加油呀. . . 4月2日要楂車出街街. . . 做司機ga la ~~
星期日去左食燒烤 .. 回味回味. 超飽, 但呆豬返到屋企個幾鐘就食杯面.. . 小豬嘜黎ga .. :p
今段個三科: 酒店會議 ( 悶. . .] [嚴][多規條] 、中國文化[更+悶] [但free少少]、財務學[好似好難]..最唔想見到既財務報表又出返黎, 唉... 重要3堂都放10咁制... 可憐呀!!
好想快d過左le 1段, 享受暑假~~~~ 雖然都重有好遠 kaka
加油啦~~
3月14 日.. 希望b豬off la~ but 其實都知道答案了.. no off . 但夜晚都可以慶祝 ge ~
hard ,,
屋企唔好咁多事發生好冇, 好煩呀! 快快消失la...

|