雖然6點幾起身既生活係好攰..但係都5係5開心Ge..^^
可以同B豬去m記嘆早餐..又可以準時返工都5錯呀.. ps: 皆因今日落雨,寒晒車,又撞到幾單交通事故.. but 最後都可以9:00到達..勁 !!
學車第3日,新既線係第2日都已經教晒.. 今日係複習了,再行返1次..開始熟悉左d..至於新個個直泊位亦都有d掌握了..今日7:00師父食早餐要我自己做晒3 parts
sin, 幾個月無做過,自己開車行,有d緊張..but最後都完成左 ^v^ 係3前2後有d未慣..但都出到 ~ ha"
又落大雨,5通連個天都5鍾意我??
星期一~星期四持續咁練將會係好攰既一週呀.. coz要考試,又要返工,又要學車.. 呼.. 今晚exam應該5會訓著ge!..sat剪左個頭,精精神神 ~vv
迎戰ing!
B豬今天辛苦了.. 你也很攰.. 做的外勤工作現在應該尾聲了..! 加油.! 我地開工..!!**
|