心情愉悅的一天?
Y? 公司半忙碌~ HEHE , 今朝又唔洗掛臘鴨(B豬統稱搭巴士)HAHA, 重有得同老公食LUNCH TIM.. Y(因為你放假丫嘛!)
7日等到1日.. 嘿嘿..期待你4月放孖DAYS 呀.. 真係好想同你去旅行呀!! 好想放低澳門既一切, 去輕鬆下...
近排生活暫時就係 放工, 返工, 返學,放學 .. 有點麻目
但有你陪住我, 我已經好滿足嚕 !! >3<..
O..O" 四日..重有四日咋..!! 3月14日 白色情人節 & 我地既一週年紀念呀!!
傻傻的我在初初30天,60天,甚至100天都有俾驚喜你GA.. ^V^
今個月14號係365日喇, 超開心...!!
你會同我去食大餐TIM.. KAKA..希望套戲上左LA, 好想睇呀!
又有新情侶錶戴 .. 呵呵!
5知.. 會唔會有驚喜呢^V^
暇想ING.......HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA
CARCAR:..! 努力向前衝...^^下一站幸福~~~~~ ^O^
講到下一站幸福, 最近都算追緊LA, 最鍾意人地追完先追 , HAH " 同老公仔一齊煲晒佢, 正!!
不過現在重煲緊福氣與安康.. 差5多咯!!
EXPECT 14.MAR.10 & 11.APR.10 !! 萬歲
今晚屋企打鞭爐~ 正.. MAK 既作風.. 唔可以單調..! 博命食~HAHA .......
|