我要做個乖乖既老婆
KA
一齊進行LE個草錢計劃
琴日去買野 好抵呀
咩都有折既 YY? 白色情人節嗎
好開心.. 老公終於送左個袋袋俾我啦! 我唔要咁貴GE. 因為我係乖豬嘛.. 而且總覺得自己背住個重袋有種怪怪既FEEL.. 遲D先LA ^C^
有新袋袋用已經好開心了
琴日又砌左新機
好彩有MAK MA贊助 ~~~
我送俾老公既錶仔都未現世~ 要等14 KAKA~~
琴晚我地做左成粒鐘運動呀~ 超健康.. KEEP住玩, 好易瘦LO
超搞笑的老公, 腳一跳, 手跟住舉起, 唔協調 哈哈
我地要由月尾起努力實行我們的B豬計劃 加油!!
|