KAKA... 終於PASS LA , 好開心呀....!!
今日早早起身, 交埋學車錢後塔車去車場學12點...
係巴士到我諗緊咩?
我有諗起自己曾經玩過天梯個陣既考驗 ~ 用LE個黎激勵自己...
又有諗到大家既支持~ 但個心都有D驚..
1點學完車呆呆咁坐係考車場~~~ 睇下會5會有D突別GE野發生LA ,,
2點入去等LA.. 超級緊張.. 見到自己俾吳SIR考.. 5知佢好唔好人.. 其實唔知係好GA, 因為第2次知道自己抽中個個極差既, 自己都驚足幾倍...但今次唔同, 唔知頭唔知路咁樣都唔錯~
BUT 中途其實有驚險野發生GA, 開始LA, 同FREDA傾左陣,原本係我同F一樣考第2批GE, 但無啦啦, 叫左M-40-77 .. 因為第一批個個缺左, 叫我了... 變左即劇開始.. 緊張ING...
LE個官都幾嚴肅GA...泊左2號側泊, 2號 3前2後, 都OK.. 做3前2後個時個官有同架車一致行動.. 望住... ==" 前泊.. 新嘢.. 泊1號.. 慢慢入.. OK ~ 出街咯.. 4線.. 出到科大條路要截中線
喎,但條路LE個鐘實在太多車NA, 新濠車咁好人GE, 突燈係我後面跟我慢駛... 但問題係因為前一個人學過車, 我唔知道佢較左出面兩邊耳仔鏡.. 閉家火, 泊位已覺得怪怪, 又唔知
可唔可以較返, 唯有頂硬上啦, 截線, 截左超耐, 又睇唔清中線車, 要笠低個頭.. 超辛苫 ~~~ 好NA, 終於出左LA~ 但回旋柱... 過去俾架五十仔陰左.. 因為有D緊張, 轉入解放軍個到,
架五十仔泊左係條斑馬線到.. 我緊張MA, 未以為係個人, 一野急刹,個官即刻罵我, 我未SOR LO, 因為如果係個人我無讓,咁就飲左LA, 我岩岩係正斑馬線實線前停左,但超急... SO佢
未話你知唔知會累死後邊.. 幸好.. 沒事... 一切繼續... ! 都係LE個回旋柱出返. 上山既入口無啦啦條斑馬線個人係油站衝出黎,我見到個官隻腳想踩刹車, 但我快過佢,我又停得切..
無急刹嫁LE次.. 真係俾D斑馬線害死.. 差D... 機場回旋超多車.. 官講: 你要把握機會, 唔會無車架! 咁我識做NA, 因為我驚有車出左佢飲我MA.. 唉.. 終於順利返考場.. 泊19號位..1次
成功了.. 臨泊前, 個天落大雨.. 奇境.. 一直天晴.. 突然落雨.. 我又係笠低個頭睇耳仔鏡... 佢望實我做步驟, P波, 手制, 熄匙, 安全帶.. 超恐怖~ 真係未有最後都唔可以鬆一口氣! 哈哈
我得左喇~ 佢跑得極快.. 追住佢 .. 不過個時已經全身輕飄飄 . 鬆一口氣~~~~~~~~~~~~~~~~~呼.. 3次的挑戰終於結束 暫告考車生涯
等左FREDA一個鐘... 後尾見到考個個白頭佬已經考完同我同師傅既學生, 就知道FREDA已經走左了..
返到去知道F飲了. 你要努力AR! 知嘛.. 失敗乃成功之母..!!! 你的恆心一定不會白費GE.. !!
我不斷打給B豬LA , FD LA,同事LA, FAMILY~ 個種喜悅 依家重記得 ^V^
今晚同BI,DOR,EE ,老公一齊去一樓打鞭爐 ~ 正 !! 
|