第1日還在想 還有2,3,4日... 眨下眼, 超快.. 已經到晚上的10時了T.T
le 日, 係屋企整理了資料, 出街,,, 去大家樂食飯,,, 第一次同老公去食咋,, 個屎忽仔,, 明明好味, 又話人地平平,,, 真係丫 !!
then 我地大家都買左新手機,, 情侶機機hehe... 老公就好la, 無壞都可以換機機,,, ^^
好嘢,, 有新機用,, 不過要適應返nokia ~
新嘢,, 又可以陶醉一排了~ 老公重話會dn 新程式新遊戲tim~,, 我又可以分享埋~~~
之後去左DIASO買嘢, 初初得$88係身,, 要摼住, 後尾越買越多, 都要去OK 禁錢...
有好多戰利品嫁, 有電話繩, 滑鼠墊, 鎖匙扣, 車用夾, 重有護膚品添,,,
開心的最後一天假期就咁結束了
我要跑步呀 , 買左新鞋都未用佢添, 點得呢 ~~~
|